5 Haziran 2015 Cuma

Windows 10 (BETA)

2 aydır falan 4790k'lı GTX970'li bilgisayarımda kullanıyorum Windows 10'u.

Bol bol oyun oynuyorum ve FPS hiç fark etmiyor neredeyse. DX12 çıktığında dediklerine göre FPS iyileşecek diğer OS'lere göre.
Witcher 3'ü hiç 60 FPS'in altına düşmeden Ultra ayarlarda, ekstra olarak nvidia'nın kendi anti-alising geliştirmesi olan MFAA açık olarak bitirdim. Eksik olan tek şey Nvidia Hairworks'ün sadece geralt olmasıydı. Ama bunun os ile bir ilgisi yok. Demek istediğim FPS farkı yok Win8 ile.

Şu ana kadar görebildiğim bazı eksikler var. Onları pek takmıyorsanız indirebilirsiniz. Gayet güzel olmuş os genel olarak.

1) Kaspersky çalışmadığı için Bitdefender kurdum. Ama her sistem güncellemesi sonunda kendisini siliyor Bitdefender.

2) Her sistem güncellemesi sonrasında Directx'ler Vcredist'ler falan siliniyor. Oyun klasöründen tekrar kurmak gerekiyor.

3) Evga ve Rivatuner'in OSD uygulamaları yenen ekran kartı Memory'sini yanlış gösteriyor. 145'de kalmış durumda. Ama Nvidia'nın bir driver problemi bu büyük ihtimalle. Halledilir.

4) Sistem her güncelleme sonunda geri dönüş noktası oluşturuyor ve 120-120, 240GB'lık Raid0 SSD'lerimin dışına taşıyamadım. Silmek zorunda kaldım. 50GB Recovery dosyası mı olur!?

5) Her türlü ayarı denedim. Kanada gibi gösterdim, olmadı İngiltere yaptım ama yemedi ve Cortana'yı açıp deneyemedim. Anlamıyorum ki? Açın gitsin şu ülkede bu özelliği. İngilizce de kullanırız yani...

Kısaca bu sorunları pek dert etmiyorsanız Windows 7 ile Windows 8.1'in karışımı efsane bir OS bizi bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder