16 Ekim 2014 Perşembe

Nexus 6

Gördüğüm kadarıyla başarılı bir telefon olacak. Bu yıl Motorola üretiyor.
Bu konuda biraz paslanmış bir marka olsa da bir şeyler çıkarmışlar gibi duruyor.

5.96” ve 1440x2560 çözünürlüğü var, aynı zamanda 493 ppi.

3220 mAh bataryası var ki bu ekran çözünürlüğüyle 1,5 gün götüreceğini düşünüyorum. (Yaklaşık 24 saat demişler.)

13MP is'li kamerası var. Bunu ilk LG denemişti, pek olmadı. Ama olmamış hali bile güzeldi.
2MP ön kamera.

CPU: Qualcomm SnapdragonTM 805 - Quad Core 2.7 GHz
GPU: Adreno 420
Hafıza: 32 GB, 64 GB şeklinde geliyor.

Hakkında pek söylenebilecek bir şey yok çünkü daha çıkmadı. Ama görünüşten yola çıkacak olursak arka kapağa alüminyum kullanmışlar gibi gözüküyor. Kesinlikle güzel bir seçim.

15 dakika şarj ile 6 saat kullanılabilmesi de ayrı bir güzel. Ben Z2 telefonumu tüm gece koyuyorum %70'den 7 saatte %95 zor olmuş oluyor. Tabi ki 3 gün şarjı giden bir telefon Z2 ama Nexus'un şarj hızını beğendim. Özellikle pilinin 3220 mAh olduğunu düşünürsek.

Daha Droptest'leri izlemedik ama ekran biraz öne doğru çıkıntılı. Bu telefonun ön yüzüne düşmesi durumunda sıkıntı yaratabilir.

Telefonun çıkacak en kararlı ve güzel sistem olan Android 5.0 Lollipop ile Pure Android olarak çıkması da zaten onu diğer Nexus modelleri gibi hızlı ve kararlı yapacak etmen.
Yeni çıkacak olan sürümün acayip güzel olduğunu söylemeye bile gerek görmüyorum.

Benim Z2'de çok sevdiğim bir özellik vardı. Front-Speaker. Niye diğer markalar yapmıyor diye düşünüyordum.
Arkaya saçma sapan 2 tane speaker koymaktansa öne bir tane ahize bölümüne bir tane de mikrofonun üstüne koy yani.
Nexus sonunda yapmış...

Açıklanan bilgilerle yapılabilecek başka yorum yok. Bu telefonda çıkabilecek tek sorun dediğim gibi hassas olması. (Bu da bir tahmin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder